neděle 3. března 2013

že by se začali plnit sny? :)

Mám takovou radost :) Včera mi děda dovezl pytel nastříhané ovčí vlny...hrozně dlouho jsem o tom snila, ale tak nějak sen zůstal snem..takže jsem si jen pořád četla, jak to mám vyprat, jak vyčesat, barvit apod....nejméně dva roky jsem si to na různých webech pročítala :) a dnes máčím svou první várku :) netušila jsem, že ta vlna už je heboučká i když je ještě špinavá a ne moc voňavá :) no a k tomu už mi rostou dvě malé ovečky, které jsou teda ještě u těch chovatelů od kterých mám vlnu :) i sny se můžou plnit, i když občas potřebujete nakopnout od druhých :)

Tak to je moje radost, kterou jsem potřebovala vypsat a budu postupně fotit reportáž mého prvního počínání s tímto zázrakem, protože pro mě to zázrak je :)

2 komentáře:

  1. No páni Vendy, já koukám:-))
    Pak se pochlub!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že se pochlubím :) ale je to zdlouhavější proces... :)

      Vymazat