úterý 12. února 2013

tak jsem zase trošku háčkovala :)

Taky se těšíte na jaro? :) já už se nemůžu dočkat sluníčka, kytiček a zpěvu ptáčků :) Proto se mi asi teď tak pěkně háčkuje:)
Ježíšek mi sice přinesl nový šicí stroj, ale já mám pocit, že poslední dobou nepustím háček z ruky :) 


A moc mě baví zkoušet nové věci..například u téhle jsem zkoušela vháčkovat bambulkovou přízi :) je to piplačka, ale už mám v plánu další :)




 tady u té jsem zase zkoušela něco jako patchwork...
 tady zase něco jako zvířátko:) nevím sice jaké, ale je roztomilá :)

 Toto je sice klasika, ale tady ta příze si to řekla sama :)

 Nebo bekovka pro malou holčičku ještě do kočárku:)

 No a jelikož jsem potřebovala vyzkoušet něco nového tak jsem začala plstit a tvořit naušničky :)

Teprve se to učím a kromě kuliček zkouším i něco jiného :) zatím nic moc, ale to půjde-jakmile přestanu lámat jehly :)

Děkuji za nakouknutí pod mé ruky a jakmile zase budu mít něco vytvořené tak se vám pochlubím :)

A moc zdravím Ajku, která je úžasná a vím, že sem zase nakoukne :)

2 komentáře:

  1. Háčkování na jedničku Vendy:-))
    Taky zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) snažím se :) já věděla, že sem nakoukneš :)

      Vymazat