neděle 1. dubna 2012

včera jsem slavila svoje narozeniny...

Byla jsem na jarmaku.Teda to počasí nám vůbec nepřálo, přišlo málo lidí a skoro nic jsem neprodala. A u ostatních to bylo taky tak... Jen jsem tam poznala jednu paní, která šije a i přesto, že si šiju sama musela jsem si od ní taky něco koupit. Takové krásné věcičky měla!strašně moc šikovná, škoda, že nemá svůj blog,ae slíbila, že si ho vytvoří tak snad na vánočním jarmarku už bude mít. No a já abych začala řádně makat, protože když jsem to viděla tak jsem se až styděla :)
No ale každopádně teď už zase budu mít trochu času na jiné tvoření.. :) no teda mám objednávky, takže bych se do nich měla pustit :)
Jak to holky jde? Jaro se na nás první usmívalo nakoupila jsem si primulky a narcisky a venku to vypadá, že se zima vrátila :) ale aspoň doma to hřeje z krbu :)

1 komentář:

  1. Dodatočne všetko najlepšie k narodeninám, hlavne zdravíčko a rodinnú pohodu. Andrea

    OdpovědětVymazat