neděle 14. srpna 2011

Zase jsme byli na chaloupce...


Každý víkend jezdíme na naši chaloupku, kterou máme od velikonoc (teď jsem si uvědomila, že jsem ještě nedala fotky) a tento víkend opět propršel až dnes bylo krásně. Včera byli slavnosti tak jsme se tam šli podívat. Když jsme tam byli s malou, tak jsme porušily večerku a zůstali jsme tam až na ohňostroj ve 22.00 a stálo to za to ty jiskřičky v očičkách stály za to:) moc jsem tam nefotila jen když malá "pařila" tak jsem musela :)

Pak jsem ju uspala a jela tam za kamarády po dlouhé době a návrat byl opravdu v ranních hodinách :) ale bylo to moc fajn:)


NO a dnes teda trpím nedostatkem spánku(4 hodiny mi opravdu nestačí:)) naštěstí, že nepiju to bych trpěla mnohem víc :)

 Když jsme přijely domů čekalo na nás velké překvapení v podobě malé korelky :) Je to po druhé co se nám to povedlo-teda ne nám nechaly jsme to čistě na přírodě a překvapení je to i pro to, že jsme to vůbec nevěděli jen hádaly jestli tam jsou malý andulky nebo korelka (a andulky určo ještě vyletí:)) tak fotka našeho miminka :)
A ještě pár foteček naší voliéry:)

a nedávno nový přírůstek :)






1 komentář: