pondělí 27. června 2011

Uvítání

Moc vás všechny zdravím :)
Rozhodla jsem se, že si taky vytvořím svůj blog, i když tomu moc nerozumím tak snad časem na to přijdu a bude to lepší :)
Tak asi bych se měla nejprve trochu představit :)
Jmenuji se Vendy, mám malou dcerku Adélku, která nedávno oslavila 4 roky :) Je to moje všechno na světě, protože spolu válčíme samy už od narození :) teda,  abych nekecala válčíme to i s mým tátou :) Nejlepší děda na světě..jen díky němu máme život takový jaký máme a za to mu hrozně moc děkuji...
Mým koníčkem, kromě mé dcery je všelijaké tvoření...miluji ruční práce a staré věci :) Prostě jsem takový ten nakažený blázen a snílek :) Krom háčkování a šití občas něco zrenovuji a podobné věci :)
Tak já přidám pár obrázků ať vidíte :)
Ať se vám u mě líbí a jste tu spokojeni :)
Vendy

Žádné komentáře:

Okomentovat